Gör ett blogginlägg.
Går snabbare än att sitta i telefonkö.
1 kommentarer:
Telia Kundservice sa...
Hej
Lena heter jag och arbetar på Telias kundservice. Tråkigt att du drabbas av oönskade samtal. Förstår att det är frustrerande och irriterande.
En spårning går inte till på något av de två sätt du beskrivit utan är en process som kan ta en del tid och innebära en del detektivarbete. Därav att det blir en större kostnad för arbetet.
En spårning innebär inte per automatik att samtalen upphör utan ger bara information om var de kommer ifrån. Ett annat alternativ är att helt enkelt byta telefonnummer. Det kostar 250 kr och i de flesta fall är det ett enkelt sätt att bli av med oönskade samtal.
Vänliga hälsningar
Lena Olsson, Telia kundservice
Tack för svar lena. Ja det var ju en bra idé. Byta telefonummer. Tror att jag skippar hemtelefoni istället.
Hahahaaaa, "går inte till på något av de två sätt du beskrivit", skönt att det blev förtydligat:)!
SvaraRaderaCred ändå till Telia som har anställda som får sitta och hitta sådant här på nätet och svara!
Det mest fantastiska är väl att Telia har en tjänst som scannar webben efter alla blogginlägg som handlar om dem...
SvaraRadera//Linda