fredag 16 december 2011

Att packa med en 1½ åring.

är ungefär som att städa med en 1½ åring.

Jag packar i lådor.
1½ åringen packar ur.


Jag packar i lådorna I G E N
1½ åringen packar ur.


Grownhogday.

Och.
All stress har gjort att jag fått en finne på K I N D E N.
Stor som en femkrona.
Flashback från 1986.
Det kommer att bli en krater av den.
Så stor att jag kommer att se ut som han-vad-han-nu-heter-som-är-med-i-parlamentet.

Men god jul på er.
Och gott slut.
Och god början.
Vi hörs på andra sidan.
Nu checkar jag ut. Och snart In.

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar semester!

    Skönt att höra att Kajsa inte var förkrossad över att sluta, vi är ju i samma läge till sommaren och jag har börjat oroa mig lite men fick jag lite lugnande här, tack!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Packar du fortfarande? Vi börjar på Sundlingsabstinens förstår du!
    Hoppas ni har /har haft en underbar resa!
    Kram!

    SvaraRadera